Najbolji saveti za fotografisanje prelepih zalazaka sunca

Najbolji saveti za fotografisanje prelepih zalazaka sunca

Izlazak ili zalazak sunca vam pruža priliku da uhvatite magično svetlo koje vašim fotografijama daje dramatičnu i misterioznu atmosferu. U ovom članku ćemo vam dati savete o tome kako da podesite ekspoziciju u skladu sa uslovima fotografisanja, kako da sprečite odblesak objektiva i kako da kreirate fotografije sa dramatičnom i misterioznom atmosferom.

Fotografisanje morskih predela za početnike

Fotografisanje morskih predela za početnike

More je odličan subjekat kada želite da dočarate osećaj drame, bilo da fotografišete talase koji se brzo kreću ili kreirate efekat svilenkastog zamućenja vode. Otkrijte različite načine na koje možete da fotografišete more.

Šta je to plavi sat

Šta je to plavi sat

Plavi sat je jedan od najboljih trenutaka da budete napolju sa svojim fotoaparatom. Zbog ugla pod kojim se sunce nalazi ispod horizonta, plava boja neba je veoma zasićena, a paleta boja može da varira od nijansi narandžaste, plave, crvene do zlatno žute. Pročitajte ovaj članak da biste saznali kako meko svetlo može da istakne detalje na vašim fotografijama.

Savet stručnjaka: Moj omiljeni NIKKOR objektiv

Savet stručnjaka: Moj omiljeni NIKKOR objektiv

Saznajte zašto profesionalni fotograf Vinsent Versaće ne ide nigde bez objektiva AF-S NIKKOR 28–300mm f/3.5-5.6G ED VR. Sa rasponom od širokougaonog do telefoto pokrivanja, ovaj svestrani objektiv je vaš idealan saputnik.

Kako da koristite ugrađeni Wi-Fi na svom Nikon fotoaparatu

Kako da koristite ugrađeni Wi-Fi na svom Nikon fotoaparatu

Pročitajte ovaj detaljan vodič i deljenje slika može da počne. Ne trebaju vam kablovi niti bilo kakvi dodaci. Dovoljno je da imate fotoaparat, našu aplikaciju i pametni uređaj.

Saveti profesionalca za pravljenje najboljih dečjih portreta

Saveti profesionalca za pravljenje najboljih dečjih portreta

Saznajte kako da zabeležite raspoloženja, trenutke i izraze da biste pravili nezaboravne slike dece. Fotografkinja portreta, Tamara Lackey, otkriva svoje tajne za postizanje živopisnih, prelepih dečjih fotografija koje oslikavaju ličnost ispred objektiva.

Kako da pravite bolje portretne fotografije

Kako da pravite bolje portretne fotografije

Unapredite svoju portretnu fotografiju pomoću saveta koje vam daje stručnjak Gary Small. Naučićete kako da kadrirate klasičan i moderan portret, kako da odaberete pravu pozadinu i kako da radite sa prirodnim i veštačkim osvetljenjem.

Boke za početnike

Boke za početnike

Otkrijte prelepu umetnost bokea – prijatnog zamućenja pozadine van fokusa koje možete da postignete kada koristite svetlosno jak objektiv i veliki otvor blende. Dobijte savete stručnjaka o tome kako da postignete boke i kako da ga na najbolji način iskoristite na svojim fotografijama.

5 jednostavnih pravila za kompoziciju fotografije

5 jednostavnih pravila za kompoziciju fotografije

Dobijte savete profesionalca za kompoziciju fotografije. Diane Berkenfeld vam pomaže da otkrijete pravilo trećina. Postanite stručnjak u umetnosti postavljanja horizonta. Savladajte vodeće linije. I saznajte kako da dobro kadrirate portretne, pejzažne i fotografije u krupnom planu.

Kako da fotografišete insekte i druga mala stvorenja

Kako da fotografišete insekte i druga mala stvorenja

Fotografisanje insekata i drugih malih stvorenja može biti veoma zabavno. Ne morate ići dalje od svog dvorišta da biste pronašli potpuno novi svet fotografisanja u krupnom planu ili makro fotografije.